Фальгаров Іван. Дванадцятий воїн
Фальгаров Іван. Дванадцятий воїн : пригодницька повість з елементами фантастики. – 2011. – 215 с. – Обкл. м’яка. 

ISBN 978-966-607-178-8

У своїй другій книжці з тетралогії молодий письменник із Бережанщини продовжує тему одвічної боротьби добра зі злом. Головний герой перебирається з планети Земля у чужі світи – на іншу планету. Перебирається від болю. Але й там панує зло. Він готовий боротися з ним до кінця. На його шляху зустрічаються дивні люди, дивна флора  і фауна. Дванадцятий воїн стає на захист цього краю і перемагає. 

Богач Ярка. Чуєш птаху?.. Це я : вірші

Богач Ярка. Чуєш птаху?.. Це я : вірші. – 2011. – 90 с. – Обкл. м’яка. 

ISBN 978-966-607-179-1

Узявшись за прочитання, чи то пак смакування, першої поетичної збірки авторки, читач натрапить на довершене віршотворення. Тут відсутнє просте жонглювання метафорами й епітетами, око і душу манить авторське чуття внутрішніх просторів особистості, обриси яких приховані в реаліях. Саме із звичного й усталеного поетеса виловлює зерно істини, без якого бідніє людська сутність.

Грунська Тетяна. Злодій : повісті. – Львів : Каменяр, 2011. – 379 с. : іл. – (Серія «Повісті»). – Обкладинка м’яка.

Грунська Тетяна. Злодій : повісті. – Львів : Каменяр, 2011. – 379 с. : іл. – (Серія «Повісті»). – Обкладинка м’яка.

У нових повістях сучасної української авторки йдеться про двох антиподів: ніжну й розкуту письменницю Вероніку («За півгодини до…») та байдужого й цинічного злочинця Олексу («Злодій»). Головні персонажі відмінні за соціальним становищем, різні – за світоглядом, неоднакові – за життєвим кредо, та єднає їх одне: глибокий психологізм відображення їхнього внутрішнього світу.

«Злодій» – вже шоста книжка письменниці, видана у «Каменярі». В попередні роки побачили світ «Сільський роман. Міський роман», «Дорожній роман. Роман на припоні», «Вероніка та її коханці», «Грабіжник, або чуже побачення» та «Роман речей».

Із книжки Тетяни Грунської «Злодій»:

bez obkladynky

Одноріг Надія. Все на вус мотайте: гумористичні вірші та пісні. – Львів: Каменяр, 2011. – 54 с.:іл. – Обкладинка м’яка.

Ця книжка об’єднала гумористичний та пісенний доробок сучасної поетеси, добре знаної на Миколаївщині, що у Львівській області. Спостережливе око авторки вихоплює із життя наповнені гумором ситуації, а її палка душа виплескує мелодійні пісні,які відображають чисті людські почуття – любов, віру, надію, відданість і чесність…

bez obkladynky

Федун Марія. Ясене,мій сивий козаче…: вірші. – Львів: Каменяр, 2011. – 119 с.: іл. – Обкладинка м’яка.

Нова поетична збірка сучасної авторки зі Львова – барвистий букет, зібраний із почуттів та образів природи. Зі сторінок книжки до читача промовляють тварини, дерева, квіточки,кучеряві небеса… Своєрідною та цікавою є інтимна й патріотична лірика поетеси,її балади та повчальні оповідання для наймолодших.

Композиційно збірки складається із розділів «Віра, надія, любов», «Моя Україна споконвічна», «Мати– свята молитва моя», «Сльози радості», «Мій мрійливий Пегас», «Доброго ранку,друзі!», «Калина сльози розгубила», «Це все, дитино, тобі», «Ночі мої безсонні…», «Скарбничка» (оповідання), «Кучеряві хмари по небу стелились»(балади).

Кукуян Андрій. Ніздрі мого бога: міні-роман; Файли абсурду–2, або Битва прометеїв : повісті. – Львів : Каменяр, 2011. – 195 с. – Обкладинка м’яка.

Кукуян Андрій. Ніздрі мого бога: міні-роман; Файли абсурду–2, або Битва прометеїв : повісті. – Львів : Каменяр, 2011. – 195 с. – Обкладинка м’яка.

 До нової книжки молодого сучасного прозаїка, що проживає в м. Буську на Львівщині, ввійшли модерністський міні-роман «Ніздрі мого бога» та повість «Файли абсурду–2, або Битва прометеїв». Міні-роман – не що інше як данина життю, існуванню, буттю, що у творі передається через орган нюху – ніздрі. Саме ніздрями відрізняється від всіх інших персонажів їхній володар – бог. Саме ніздрі і є тим знаряддям, завдяки якому світ знаходиться біля його ніг. Розставити усі крапки в цій історії допомагає мутант – вірний помічник бога. Герої повісті, що є продовженням попередньої книги автора «Файли абсурду» (2010), живуть в абсурдному світі, який наслідує риси реального. У лабіринтах абсурдної реальності експеримент із свідомістю набуває крайніх форм. 

Із книжки Андрія Кукуяна «Ніздрі мого бога; Файли абсурду–2, або Битва прометеїв»:

…Дуже цікавий є вираз у кримінальному ко­дексі: “із необережності”. Отже, пішли ви одного жовтневого ранку вдвох на полю­вання, щоб трохи постріляти качок, перепелів, в’яхерів, і сталось те, що ти свого напарника ненароком підстрелив так, що йому більше не захотілось жити: я стріляв в качку, а вцілив туди, де не варто було стріляти, браунінг, падлюка, під­вів – більше його на полювання не візьму. Ну так, все ніби-то правильно, все ж із необереж­ності.

Ільків Ольга. У тенетах двох «закриток» : поезія; Упоряд. : О. Ільків, А. Бойко, О. Цимбала. – Львів : Каменяр, 2011. – 183 с. : іл. (з аудіо диском пісень на слова авторки). – Оправа.

Ільків Ольга. У тенетах двох «закриток»: поезія; Упоряд.: О. Ільків, А. Бойко, О. Цимбала. – Львів: Каменяр, 2011. – 183 с.: іл. (з аудіо диском пісень на слова авторки). – Оправа.

Ця збірка представляє поетичну творчість видатної постаті визвольних змагань, зв’язкової Головного командувача УПА Романа Шухевича – Ольги Ільків. Нелегкі випробування випали на долю цієї мужньої жінки: боротьба у підпіллі, допити, вироки, жорстокі Владімірскій і Алєксандровскій централи… та Ольга Ільків не здалася, бо в підмогу Господь послав їй поетичний талант – муза рятувала у «закритках», нашіптуючи у важкі тюремні будні прекрасні вірші й пісні. Основою видання став тюремний зошит, що містить глибокоідейні та ліричні пісні, полум’яні заклики до друзів, ніжну інтимну лірику, окремі цикли, присвячені улюбленим дітям, мальовничій українській природі.

Із книжки Ольги Ільків «У тенетах двох закриток»:

Шевченко Тарас. Кобзар : поезія; з ілюстраціями Софії Караффи-Корбут. – Львів : Каменяр, 2011. – 871 с. : іл.  – Оправа + суперобкладинка.

Шевченко Тарас. Кобзар : поезія; з ілюстраціями Софії Караффи-Корбут. – Львів: Каменяр, 2011. – 871 с. : іл.  – Оправа + суперобкладинка.

 У виданні вміщено поетичний доробок геніального українського письменника (1814-1861), що супроводжується ілюстраціями художниці Софії Караффи-Корбут (1924-1996), створеними в середині 1960-х років. Тексти поезії подаються за академічним виданням творів Тараса Шевченка.

Софія Караффа-Корбут створила майже сотню ілюстрацій до Шевченкових творів. У 1960-х роках, коли було завершено цикл, це була найновіша графічна Шевченкіана. Однак тільки 34 композиції увійшли до видання «Кобзаря» 1967 р., підготовленого видавництвом «Дніпро». Тверда лінія, яку сповідує мисткиня, творить вертикальний, духовний, а не поземний вектор. Шевченкові герої постають як іконографічні просвітлені лики. Не дивно, що «Кобзар» з ілюстраціями Софії Караффи-Корбут дістав високе визнання на Всесвітній виставці у Канаді. Після цього настало глибоке мовчання щодо цих ілюстрацій на цілі десятиліття, саме це мовчання й прагнемо компенсувати новим виданням «Кобзаря», ілюстрованого Софією Караффою-Корбут.

Із післяслова мистецтвознавця Богдана Гориня до видання:

…«Кобзар» був і залишається унікальною книгою, яка в різні часи надихала письменників, науковців, композиторів, мистців на дослідження та інтерпретацію геніальних творів  українського Пророка – Тараса Шевченка. Якщо б зібрати написані про життєвий та творчий шлях Тараса Шевченка наукові, публіцистичні, прозові та поетичні твори, вони утворили б велику бібліотеку. Сотні художників України зверталися і звертаються до пророчої книги Т. Шевченка, щоб мовою образотворчого мистецтва передати думи, почуття, незламність його духу наступним поколінням. Довідник про мистців, що ілюстрували поетичні твори Шевченка, склав би окрему книгу, а щоб виставити образотворчу Шевченкіану, створену впродовж 150 років, потрібне було б велике музейне приміщення…

... У створеній Софією Караффою-Корбут упродовж восьми років (1961–1968) Шевченкіані зауважуємо кілька яскраво виражених тематично-жанрових груп, серед яких виділяються героїчні історичні постаті, жіночі, дитячі образи, твори соціального спрямування, побутові композиції, до того ж вони існують не ізольовано, а чергуються й переплітаються, творячи органічну цілісність задуму.